
La Xarxa Territorial de Millora Educativa és un espai d'aprenentatge entre iguals que s'emmarca en el marc de la qualitat educativa i les seves cinc dimensions per a la millora dels resultats d'aprenentatge de l'alumnat.
❖ El propòsit educatiu
❖ Les pràctiques educatives
❖ L’organització de centre
❖ La cultura avaluativa
❖ La Xarxa i l’ecosistema
Durant el curs 2025-2026 aprofundirem en aquelles dimensions de la Qualitat Educativa que responguin millor a les necessitats detectades als centres. En concret, posarem el focus en les pràctiques educatives i en la cultura avaluativa, com a clau per impulsar processos de reflexió, aprenentatge i millora continuada.

- Tutor/a (amb edició): Montserrat Batiste Cuberta
- Tutor/a (amb edició): Sheila Sampietro Torija
- Tutor/a (amb edició): Núria Vaqués Colomé
- Tutor/a: Ma. Pilar De La Llave Palacios
- Tutor/a: Maria Llevat Montserrat
- Tutor/a: Manel Jaume Sales Carda

La Xarxa Territorial de Transformació Educativa és un espai d'aprenentatge entre iguals que s'emmarca en el marc de la qualitat educativa i les seves cinc dimensions per a la millora dels resultats d'aprenentatge de l'alumnat
❖ El propòsit educatiu
❖ Les pràctiques educatives
❖ L’organització de centre
❖ La cultura avaluativa
❖ La Xarxa i l’ecosistema
- Tutor/a (amb edició) : Montserrat Batiste Cuberta