Formació en línia de 30 hores de durada, que introdueix el concepte de recerca i avaluació educatives i el paper que tenen en el desenvolupament professional dels docents i en la millora de la seva pràctica. A través d’un cicle de recerca acció s’adquireix competència per analitzar la pròpia pràctica docent.
- Tutor/a (amb edició) : Surribas NavalEva
Aprenentatge entre iguals: RecercAULA
- Tutor/a (amb edició) : Carretero RodelAngela
- Tutor/a (amb edició) : Esteve RuescasOlga
- Tutor/a (amb edició) : Iñiguez PorrasFco. Javier
- Tutor/a (amb edició) : López RuizSilvia
- Tutor/a (amb edició) : Palou FonsLaia
- Tutor/a (amb edició) : Sánchez EscobarAna
- Tutor/a (amb edició) : Tortosa MorenoMontserrat
Formació en línia de 20 hores de durada, de caràcter introductori, per capacitar el professorat a l'hora d'incorporar els resultats de les recerques i avaluacions educatives a la pràctica del centre educatiu i plantejar avaluacions de les pròpies intervencions educatives. El curs comptarà amb un component pràctic que, de manera optativa, podrà estar centrat en una intervenció o pràctica educativa que els participants en el curs vulguin (re)dissenyar o avaluar.
- Tutor/a (amb edició) : Comas LopezNuria
- Tutor/a (amb edició) : Galván FernándezCristina
Formació en línia de 20 hores de durada, de caràcter introductori, per capacitar el professorat a l'hora d'incorporar els resultats de les recerques i avaluacions educatives a la pràctica del centre educatiu i plantejar avaluacions de les pròpies intervencions educatives. El curs comptarà amb un component pràctic que, de manera optativa, podrà estar centrat en una intervenció o pràctica educativa que els participants en el curs vulguin (re)dissenyar o avaluar.