Partint del plantejament
competencial del currículum i dels set principis transversals que
haurien d’orientar la creació d’entorns d’aprenentatge, es vol donar
resposta a un aprenentatge real i significatiu que ajudi a desenvolupar
competències per a la vida, integrant els 4 pilars de l’aprenentatge:
aprendre a fer, aprendre a ser, aprendre a conèixer i aprendre a
conviure. El treball per projectes és una manera de donar-hi resposta, ja que és una manera d’entendre l’aprenentatge de manera globalitzada i interdisciplinària, significativa i funcional, a través de la qual
l’alumnat aprèn a trobar sentit i connexions als continguts de diferents
matèries, a treballar de manera cooperativa, a desenvolupar l’esperit
crític, la presa de decisió compartida i consensuada, l’autonomia.
- Tutor/a (amb edició) : Morant Fornes Toni
Avaluació psicopedagògica
i orientacions en relació amb els diferents perfils alumnes NESE: retard
greu de l'aprenentatge, altes capacitats i trastorn de l'aprenentatge.
Formació en parelles: orientador de centre i coordinador pedagògic o
coordinador ESO, com a mínim.
- Tutor/a (amb edició) : Capdet Mateu Elisenda
- Tutor/a (amb edició) : Coma Ferrando Núria
- Tutor/a (amb edició) : Garreta Salgado Judit
- Tutor/a (amb edició) : Marqués Miralles Eva
- Tutor/a (amb edició) : Pascual Serveto Ma.Jose
- Tutor/a (amb edició) : Roquet-Jalmar Mallol Emma
- Tutor/a (amb edició) : Salvador Porqueras Josep M.