Partint del plantejament
competencial del currículum i dels set principis transversals que
haurien d’orientar la creació d’entorns d’aprenentatge, es vol donar
resposta a un aprenentatge real i significatiu que ajudi a desenvolupar
competències per a la vida, integrant els 4 pilars de l’aprenentatge:
aprendre a fer, aprendre a ser, aprendre a conèixer i aprendre a
conviure. El treball per projectes és una manera de donar-hi resposta, ja que és una manera d’entendre l’aprenentatge de manera globalitzada i interdisciplinària, significativa i funcional, a través de la qual
l’alumnat aprèn a trobar sentit i connexions als continguts de diferents
matèries, a treballar de manera cooperativa, a desenvolupar l’esperit
crític, la presa de decisió compartida i consensuada, l’autonomia.
- Tutor/a (amb edició) : Toni Morant Fornes
Avaluació psicopedagògica
i orientacions en relació amb els diferents perfils alumnes NESE: retard
greu de l'aprenentatge, altes capacitats i trastorn de l'aprenentatge.
Formació en parelles: orientador de centre i coordinador pedagògic o
coordinador ESO, com a mínim.
- Tutor/a (amb edició) : Elisenda Capdet Mateu
- Tutor/a (amb edició) : Núria Coma Ferrando
- Tutor/a (amb edició) : Judit Garreta Salgado
- Tutor/a (amb edició) : Eva Marqués Miralles
- Tutor/a (amb edició) : Ma.Jose Pascual Serveto
- Tutor/a (amb edició) : Emma Roquet-Jalmar Mallol
- Tutor/a (amb edició) : Josep M. Salvador Porqueras