Un dels apartats del
projecte de direcció és el treball interdisciplinar de les TAC, a més
també servirà com a pla de contingència en cas de tornar a confinament.
Davant la situació excepcional que ens trobarem el curs 2020-2021, ha sorgit la necessitat de fer formació d’ EVA , en concret del Classroom. Aquesta aplicació del Google permet gestionar les classes en línia. Es poden crear documents, compartir informació en diferents formats, plantejar els debats, l'entrega i correcció de tasques, l’avaluació de les mateixes i finalment el feedback del professor vers cada alumne present al seu grup |
Formació que té com a objectiu millorar la competència digital del professorat facilitant recursos digitals per a treballar a l’aula. Mitjançant petites pràctiques, els docents descobriran el funcionament bàsic d’aquestes eines i podran compartir
les experiències. Finalment hauran d’elaborar una proposta didàctica utilitzant alguns dels recursos treballats.
Serà un curs telemàtic que constarà d’una primera sessió amb presentació en directe per videoconferència, i la resta de sessions de treball es realitzaran a través d’un moodle.
S’acabarà la formació mitjançant una coavaluació de les propostes d’activitats creades per cada participant.
Serà un curs telemàtic que constarà d’una primera sessió amb presentació en directe per videoconferència, i la resta de sessions de treball es realitzaran a través d’un moodle.
S’acabarà la formació mitjançant una coavaluació de les propostes d’activitats creades per cada participant.
- Tutor/a (amb edició) : Obiols BailoM.Carme
- Tutor/a (amb edició) : Quintana AusióAnna
Conèixer les emocions i dominar-les, augmenta el benestar personal i social, ajuda a comprometre’ns amb nosaltres mateixos i millora la nostra capacitat de donar respostes més reflexives.
Actualment, degut a la pandèmia ens ha tocat viure situacions d’incertesa i inquietud...com podem aprendre nosaltres mateixos/es sobre les nostres emocions i acompanyar als nostres alumnes a potenciar els seus recursos emocionals?...