Administració electrònica i gestió de la informació
La tramitació electrònica de documentació explicada per al personal dels centres educatius de la ciutat de Barcelona
Continguts:
A.) Administració electrònica
- Quin és el model català d’Administració electrònica
- Com signar electrònicament documents
- Com compulsar electrònicament documents i com fer-ne còpies autèntiques digitals
- Com enviar documents en format electrònic dins les Administracions (eValisa i EACAT)
- Com enviar documents en format electrònic a les famílies i alumnes (eNotum)
- Com poden les famílies i alumnes consultar l’estat dels seus tràmits (Seu electrònica)
- Quins tràmits es poden fer amb el Consorci en format electrònic (eFormularis)
B.) Pautes per a la gestió de la informació
- Pautes bàsiques per a la gestió i arxiu dels documents en xarxa local i en paper
- Pautes bàsiques per al compliment de la normativa de protecció de dades personals
- Pautes bàsiques per al compliment de la normativa de transparència i accés
C.) Eines per a la gestió de la informació al centre
On es troba la informació de referència (Portal de centres i Web del consorci)
Com gestionar els usuaris de les aplicacions i els seus permisos (GUAC i GUX)
Com utilitzar els sistemes d’informació del Departament (ESFERA, GEDAC i RALC)
Quan utilitzar els serveis al núvol (Google Suite i Office 365)