Administració electrònica i gestió de la informació

La tramitació electrònica de documentació explicada per al personal dels centres educatius de la ciutat de Barcelona

Continguts:

A.) Administració electrònica

  • Quin és el model català d’Administració electrònica
  • Com signar electrònicament documents
  • Com compulsar electrònicament documents i com fer-ne còpies autèntiques digitals
  • Com enviar documents en format electrònic dins les Administracions (eValisa i EACAT)
  • Com enviar documents en format electrònic a les famílies i alumnes (eNotum)
  • Com poden les famílies i alumnes consultar l’estat dels seus tràmits (Seu electrònica)
  • Quins tràmits es poden fer amb el Consorci en format electrònic (eFormularis)

B.) Pautes per a la gestió de la informació
  • Pautes bàsiques per a la gestió i arxiu dels documents en xarxa local i en paper
  • Pautes bàsiques per al compliment de la normativa de protecció de dades personals
  • Pautes bàsiques per al compliment de la normativa de transparència i accés

C.) Eines per a la gestió de la informació al centre
On es troba la informació de referència (Portal de centres i Web del consorci)
Com gestionar els usuaris de les aplicacions i els seus permisos (GUAC i GUX)
Com utilitzar els sistemes d’informació del Departament (ESFERA, GEDAC i RALC)
Quan utilitzar els serveis al núvol (Google Suite i Office 365)