En aquesta formació es presenten aspectes socioculturals de les cultures xinesa, índia i pakistanesa per entendre’n els patrons relacionals, ajudar a desenvolupar habilitats de comunicació intercultural i gestionar aspectes de diversitat, cada cop més presents en l'entorn escolar. S’hi combina l’exposició teòrica amb casos d’ús, contrast d'idees i debat. L’objectiu de la formació és impulsar eines de proximitat i empatia que estimulin entre l'alumnat el desig d'aprendre i la generació d'ambients inclusius i favorables al reconeixement per tal d’empoderar el grup classe. L’evolució i la transformació dels membres de les famílies migrades és rapida;s’observa que les diferències entre pares i mares migrants i els seus fills i filles que han crescut i s’han educat en un altre país són prou importants com perquè no s’obviïn. La migració és moviment i canvi, repte i avantatge en una situació de tensió constant, també als centres educatius. |
- Tutor/a (amb edició) : Hamza Ali Rajà
- Tutor/a (amb edició) : Saba Anwar
- Tutor/a (amb edició) : Marina Arrasate Hierro-Olavarria
- Tutor/a (amb edició) : Núria Miró Castellà
- Tutor/a (amb edició) : Alexandra Reyes López
- Tutor/a (amb edició) : Begoña Ruíz De Infante
- Tutor/a: Berta Güell Torrent
- Tutor/a: Huma Jamshed Bashir