Al llarg d’aquest curs, reflexionarem sobre la importància cabdal de la infància i ens preguntarem com són aquests infants, des de quan llegeixen, quin és el lloc dels adults que interactuen amb ells, quins materials podem donar-los per adquirir el llenguatge i com podem fer-ho. Es tracta d’una formació teòrico-pràctica amb l’objectiu de donar eines per introduir a l’aula llibres i històries de tota mena.
Donar estratègies per a l'acompanyament als infants en la construcció del seu coneixement des de les primeres edats i l'acompanyament en l’adquisició de la llengua oral i del vocabulari que li faciliti l’accés a la lectura i l’escriptura.
- Tutor/a (amb edició) : Núria Carrillo Monsó
- Tutor/a (amb edició) : Montserrat Colilles Codina
- Tutor/a (amb edició) : Anna Juan Cantavella
- Tutor/a (amb edició) : Roser Martínez Vila
- Tutor/a (amb edició) : Montserrat Pelaez Porras
- Tutor/a (amb edició) : Marta Roig Pagès
- Tutor/a (amb edició) : Núria Carrillo Monsó
- Tutor/a (amb edició) : Montserrat Colilles Codina
- Tutor/a (amb edició) : Montserrat Pelaez Porras
- Tutor/a: Roser Martínez Vila
Curs d'aprofundiment en integració de tècniques del ioga educatiu i l'ensenyament de llengües. Està adreçat a persones que ja hagin fet un curs inicial anteriorment.
- Tutor/a (amb edició) : Núria Carrillo Monsó
- Tutor/a (amb edició) : Ma.Teresa Lladó Esclusa
- Tutor/a (amb edició) : Roser Martínez Vila
- Tutor/a (amb edició) : Encarnacion Romero Buiza
- Tutor/a (amb edició) : Núria Carrillo Monsó
- Tutor/a (amb edició) : Dolors Garcia Debesa
- Tutor/a (amb edició) : Ma.Teresa Lladó Esclusa
- Tutor/a (amb edició) : Roser Martínez Vila
- Tutor/a (amb edició) : Eulalia Muñoz Barcena
- Tutor/a (amb edició) : Ma. Josefa Rabat Monros
- Tutor/a (amb edició) : Encarnacion Romero Buiza
- Tutor/a (amb edició) : Montserrat Tejedor Nadal