Aquest curs pretén que el professorat vegi les possibilitats comunicatives que les formes de ficció digital presenten a l’hora d’oferir educació literària a l'alumnat, i adquireixin tot un seguit d’eines crítiques amb les quals poder valorar críticament les obres, seleccionar-les segons els seus contextos educatius, i també començar a pensar maneres d’introduir-les a l’aula i a la biblioteca del centre.

Aquesta formació es proposa com una proposta pràctica i metodològica que vol donar eines per aprendre a guiar converses literàries en el context dels clubs de lectura. Com treballar els textos prèviament a la conversa, com elaborar un guió de conversa, alguns consells per a guiar-la, etc.

Al llarg d’aquest curs, reflexionarem sobre la importància cabdal de la infància i ens preguntarem com són aquests infants, des de quan llegeixen, quin és el lloc dels adults que interactuen amb ells, quins materials podem donar-los per adquirir el llenguatge i com podem fer-ho. Es tracta d’una formació teòrico-pràctica amb l’objectiu de donar eines per introduir a l’aula llibres i històries de tota mena.

Donar estratègies per a l'acompanyament als infants en la construcció del seu coneixement des de les primeres edats i l'acompanyament en l’adquisició de la llengua oral i del vocabulari que li faciliti l’accés a la lectura i l’escriptura.


Curs d'aprofundiment en integració de tècniques del ioga educatiu i l'ensenyament de llengües. Està adreçat a persones que ja hagin fet un curs inicial anteriorment.