Aquesta formació està pensada per aquells centres que ja hagin rebut el primer nivell de formació teòrica del CREDA ( Nivell 1: Estratègies per afavorir l’ús del llenguatge oral a l’escola: Comunicació, llenguatge i parla).
El Nivell 2 de taller del Creda està enfocat a millorar i canviar dinàmiques de treball a fi d’afavorir el desenvolupament del llenguatge oral a l’escola a través de models d’activitats plantejats a partir de les diferents funcions comunicatives que té el propi llenguatge.
- Tutor/a (amb edició) : Neus Puig Pla
- Tutor/a: Montserrat Martínez Arno
- Tutor/a: Mª Dolors Mestre Suñé
Aquesta formació està pensada per aquells centres que ja hagin rebut el primer nivell de formació del CREDA (Nivell 1: Estratègies per afavorir l’ús del llenguatge oral a l’escola: Comunicació, llenguatge i parla ).
El Nivell 3 de taller del Creda preten generar la creació d’una línia sistemàtica de treball de Consciència fonològica pel centre, amb diferents activitats gradades per nivells i cursos i en paral·lel al desenvolupament de la Parla, avaluant-la dins nivells bàsics.
- Tutor/a (amb edició) : Neus Puig Pla
- Tutor/a: Emili Cadenas Diego
El Nivell 1 de taller del Creda està enfocat a aprendre a diferenciar el llenguatge des de les seves tres vessants (comunicació, llenguatge i parla) per tal de poder-lo estimular amb més concreció i amplitud, tot identificant els alumnes que hi puguin tenir certes dificultats, per tal d’aplicar les mesures inclusives necessàries.
- Tutor/a (amb edició) : Neus Puig Pla
- Tutor/a: Tania Cortes Sanchez
- Tutor/a: Manel Jaume Sales Carda
- Tutor/a: Maite Zazpe Perez De Ciriza